CÍLE PRO ROK 2019

By K. - 15:34

Krásné odpoledne, nějaké zásadní předsevzetí si nedávám, ale přeci jenom má člověk s Novým rokem takový pocit začít jinak, nanovo a líp. Už jen to datum 1.1 vybízí k tomu nějaké ty cíle si dát a zkusit je dodržet. A protože i já mám pár takových, rozhodla jsem si je napsat. Tenhle rok jako všechny další se bude nejvíc samozřejmě motat kolem Adámka, ale chci si i tak udělat trošku čas sama na sebe a dostat se někam dál, i když nejvíc mě změnilo těhotenství, porod a mateřství 😊 A sice sem Adámka moc dávat nechci, tuhle fotku z Vánoc vám sem na Nový rok dát musím 💕



























1. DODRŽOVAT ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL
Naučit se jíst zdravě a vyváženě zkrátka pořád a na denním pořádku a nedělat moc velké vyjímky - o víkendech a tak. Taky se víc zaměřit na věci bez lepku a laktózy, protože mi vůbec nedělají dobře. A naučit se jíst hodně zeleniny! Už kvůli kojení. S tím se váže i odnaučit se na cukr, nesladit si čaje a kávy atp. Naštěstí už jsme tohle všechno vyzkoušeli, takže to nebude takový šok.

2. VYPÍT IDEÁLNĚ 2,5 LITRU VODY
Jsem člověk který strašně málo pije a kdyby vodu neviděl, tak pít nebude. Je to hrozný ještě kvůli tomu, že mám hrozně nízký tlak a pít bych prostě měla pořád a hlavně je to důležité na kojení. Takže se teď do toho pomalu zase dostávám, zkouším vypít alespoň ty dva litry vody a zbytek nějak doplnit z čajů. Jsem ale ráda, že už s manželem nepijeme limonády, protože jo, i takové roky byly.. 

3. ZAČÍT SE VÍC HÝBAT
Se cvičením jsem hodně zpomalila, protože se mi líbí, že díky tomu, že necvičím hubnu na kila, protože jakmile začnu cvičit, váha se mi buď zastaví nebo roste. Takže mám v plánu zhubnout na kila které chci mít a pak začít cvičit. Pravidelně chodit každý den s Adámkem ven a 2x v týdnu si udělat čas na moje klasické cvičení na stepperu a podle videí.

4. HYDRATOVAT PLEŤ A SPRÁVNĚ O NÍ PEČOVAT
Jak se říká, kovářova kobyla chodí bosa, přesně tohle platilo u mě. Dlouhou dobu jsem se pleti vůbec nevěnovala, přes těhotenství jsem ji měla krásnou ale teď to začíná být docela hrůza. A protože jsem nikdy nějak moc nedala hydrataci, chci se to trošku naučit a prostě se o pleť správně starat, naštěstí už se mi to daří dodržovat, jen mi chybí nakoupit ty kvalitní produkty, na což se vrhnu příští týden.

5. BOJ ZA RŮST VLASŮ A OBOČÍ
Protože jsem se rozhodla nechat si narůst vlasy, chtěla bych se jim zase začít víc věnovat v podobě různých vlasových zábalů, olejíčků a přípravcích na rychlejší růst. Určitě o tom udělám samotný článek, protože s tím mám bohaté zkušenosti. S tím se pojí i obočí, protože na začátku obočí chloupky vůbec nemám a musím to každý den složitě dokreslovat, takže se chci každý den obočí věnovat, aby hezky dorostlo.

6. ZAČÍT KONEČNĚ ČÍST KNÍŽKY
S příchodem Adámka na to vážně nebyl čas, ale teď si na to čas prostě udělat chci a musím to dokázat. Doma mám tolik nepřečtených knížek, které mě zajímají a ještě víc jich mám na samotném wishlistu. Takže jakmile přečtu co mám doma, až teprve si nakoupím další. 

7. MÍT SVŮJ STYL A NEDÍVAT SE NA OSTATNÍ
Dlouhá léta jsem se hledala, měnila styly oblékání, zkoušela extravaganci. A moje největší chyba, že se dívám na to co nosí ostatní a kupuji to i pro sebe. Přitom moc dobře vím co se líbí mě, co mi sluší a v čem se cítím dobře. Mám prostě ráda něžný, ženský styl s kapkou elegance, roztomilosti ale i trochu sportovna. A hlavně se naučit neutrácet za blbosti a nemít narvanou skříň k prasknutí, když to stejně nevynosím, ale to se mi zatím docela daří. Jsem zvědavá na jaro a léto 😁

A jaké cíle máte vy? 😊

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji ti za milý komentář! <3